HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

37. Nap

2013.03.09. 22:28 Ivanchen

Elég unalmasnak ígérkezett, de mindig más. Most éppen nőnap van, és gondoltam veszek kis édességet a női kollégáknak. Ismeretlen számú van az irodában, ezért sok kis darabos édességet választottam. Bent felvetettem, adjuk oda együtt. Csak az orosz kolléga csatlakozott, a többiek azt mondták, még félreértenék a kolléganők, mit lehet félreérteni azon, a a pasi kollégák nőnapon a női dolgozóknak adnak egy kis édességet? Na mindegy, mi kiálltunk a férfi kollégák helyett. Az asszisztensnek adtuk, aki teljesen meghatódott, és gyorsan körbe is szaladt vele az irodában, minden kolléganőt megkínált.

3 kolléganő jött megköszönni külön-külön. Egyiknél se voltam ott, de orosz kolléga szerint a harmadik már nem neki köszönte meg, hanem a német kolléga mondta, hogy szívesen, máskor is, pedig nem is tett semmit. Mondjuk utólag elismerte, lehet jobb lett volna, ha ő is csatlakozik az átadáshoz.

Standard jó kis ebéd 6,90-ért, meg beszélgetés a kollégákkal. Hallom fő-fő-főnök nagy dirrel-durral veszekedik valakivel, de, egyszer csak odajön, megkérdi, hogy vagyok, és hogy menjek már le vele dohányozni. Egy, a főnök tudja, hogy nem dohányozom, kettő, csak így bevezetés nélkül, kicsit megijedtem. Mint kiderült, ok nélkül, csak interjúztatni kell, és nem interjúztathat egyedül, csak ezen húzta fel magát. Kő lepottyan, rendben lesz, erre kiderül, egy managert egy másik projectre. Innen minden sínen volt. Egy óra, ahol nekem kell technikai kérdéseket feltenni egy managernek, esélye sem volt. A legviccesebb rész az volt, amikor le kellet ellenőriznem, mennyire tud a jelentkező németül, mivel a főnök nem tud. Ez azért volt érdekes, mert a pályázó egy ötveneseit taposó echte német volt, vagyis hamar kiderült, nincs rajta mit tesztelni. A főnök elégedett volt, fel is vettek az interjúztatók listájára. Hogy ez pontosan mit jelent, és hogy miért pont én, erre se kaptam választ.

Főbérlőmnek nyomtattam cicás nőnapi képet, mert cicabuzi, és ha nem lenne erre a napra elég, még a lakótársnak is szülinapja van. Este szülinapi pálinka.

6,90 - Ebéd
0,69 - Édesség
-------
7,59 - 37. nap

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr245125317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zümme 2013.03.16. 12:29:32

"ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-)
azt a német kollégát meg legközelebb pofán verni, de iziben! :-D
süti beállítások módosítása