HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

9. Nap

2013.02.08. 23:24 Ivanchen

Nagy tervek hamar dugába dőltek. Fél 8-ra szerettem volna a nyugdíjbiztosítónál lenni, mert a munkaadóm kérte a Socialversicherungsausweis másolatát. Mivel fél 8-kor keltem, csak fél 9-re értem oda. Szerencsére nem volt senki, és 5 perc alatt végeztem. Itt nem volt hivatalos papír 5 EUR-ért, csak megmondták, mi a számom és ennyi. Utána mehettem dolgozni, és be is értem időben. Naná hogy a szám a munkáltatónak nem elég, nekik az igazolvány másolata kellene, de dünnyögve azért elfogadták.

Délben új helyet próbáltunk ki. Állítólag minden nap más meleg étel van, meg kellett néznünk. És tényleg, napi leves, napi hideg ebéd, 2 féle napi meleg étel hússal, és persze egy vegetáriánus. A húsos volt a legdrágább, én azt választottam, 6:90. Csirkemell chilisbabos cuccban, tésztába tekerve, salátával. Teljesen jó volt, és mennyiségre sem kevés.

Délután hamar hazaindultam, gyorsan beugrottam a postás papírért, hogy elmenjek a csomagért. Ajánlotta a főbérlőm, hogy busszal menjek, mert gyorsabb, és igaza is volt. A posta a Verdi utca mellett volt, a régi munkáltatómtól voltam itt kiküldetésen, meg is rohantak az emlékek. LE és ZL kollegákkal voltunk itt sörözni, itt szálltunk fel minden nap az S-Bahn-ra, stb. Na mind1, postára be, és kiderül, a csomag nem az enyém, hanem a főbérlőmé, valami hengeres csomag. Na mindegy, legalább ezt is tudom. Hazafele gondoltam előbb szállok le, kis séta és boltfelderítés.

Alnatura volt az első, ahova beléptem. 2 dolog tűnt fel. 1 - Alig vannak vevők, 2 - Drága minden. Mint kiderült, egy bio boltba csöppentem, csak elég nagy. kb. akkora mint egy Aldi. Árai nem voltak vészesek, csak hát mégis kicsit drágább.

Penny-be már rég el akartam jutni, de az árai nem sokban különböznek a többi boltétól. Vettem egy felvágottat, egy tejet, egy toast kenyeret és végre egy sört. Gondoltam nem veszek gagyit, elvégre ez lesz az első söröm. Paulaner Hefe-Weißbier ( búzasör ). Csak hogy durva legyen, a söröz doboznak is van betétdíja. :)

Hazaérve elmondtam főbérlőmnek, mi a szitu, erre sűrű elnézés közepette mondogatta, hogy nem vár csomagot. Amikor leírtam neki, milyen a csomag és honnan jött, eszébe jutott, hogy posztert rendelt a cicájáról. A lakásban volt cica, csak elpusztult. Nagyon meghatódott, hogy mégiscsak lesz képe a cicájáról, mert már 1,5 hónapja nem jött meg a kép, és azt hitte, már nem is fog. Nagyon vidám lett.

Este párommal virtuális skype-sörözés, majd lassan alvás.

6,90 - Ebéd
0,54 - tej ( literes, dobozos )
0,55 - Toast kenyér
1,15 - Szalámi ( Cervelatwurst, 200g )
0,79 - Paulaner
0,25 - dobozos sör betétdíj
-------
10,18 - 9. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr95070380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása