HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

14. Nap

2013.02.13. 20:19 Ivanchen

A reggeli ébredés most ment eddig a legkönnyebben. Végre előbb keltem, mint az óra csörög, kezdek beállni a mindennapokra. Az utcán még több hó fogadott, mint tegnap este. Nem túl sok, de jobban járhatóak voltak az utcák, mint korábban, viszont nagyon hűvüs volt. S-Bahn és a metro sem késett már, mindenhol normalizálódott a közlekedés. Reggel kaptam kis kekszet promóanyagként az aluljáróban, kemény lehet -10 fokban reklámanyagot osztogatni. A keksz szakasztott Jóreggelt keksz kinézetü, és 2 kupont is kaptam, ha venni akarnék.

Beérve a kollegák azzal fogadtak, hogy rohanniuk kell meetingre az ügyfélhez, Délbe jönnek. Sebaj, van elég adminisztrálgati és kitöltögetni valóm, el leszek vele délig. 2 körül már nem bírtam tovább lementem enni. Kaja már alig volt, ezért úgy határoztam, veszek enni az EDEKA-ban, majd este csinálok meleg vacsorát.

EDEKA

0,35 EUR - 4 darab elősütött kis bagett
0,99 EUR - Farmersaláta 400 gramm

A saláta kicsit melléfogás volt, de éhes ember nem válogat. Fél ötre értek vissza a kollegák, és mint kiderült nekem is mmennem kellett volna, csak senki sem szólt. Igazából nincs jelentőssége, csak szimpla pofavizit volt. Hazafele indulva elhatároztam, kirándulok kicsit. Megnéztem a Marienplatz-ot, villamosoztam, buszoztam egyet, ha már van bérletem mindenre, és legalább szétnézek a város azon részein, amiket eddig csak a térképről ismertem. Nem mentem nagy kerülőt, csak nem S-Bahn-nal mentem. Utána egy jókora séta, szép a környék este is. Hazaérve tapasztaltam, hogy a konyha szétverve, mert ugyan a főbérlő említette, hogy ma csinálják, de teljesen elfelejtettem. Kis pakolás és vacsikészítés.

1,34 - EDEKA
-------
1,34 - 14. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr695077996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása