HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

20. Nap

2013.02.19. 19:55 Ivanchen

Egy kerek szám, és mennyi minden. Reggel szokásos készülődés, vasutra ki, S-Bahnra fel... de miért írja hogy következő állomás Ostbahnhof? az innen a sokadik. De nem, mert a központi szakaszt lezárták, kerülővel ment Ostbahnhofra, és ez bukta. Nekem a Marienplatzon kell átszálnim metróra, innen nincs egyenes út a melóba... csodás, akkor metróba le, de a peronra sem fértem föl, nem hogya szerelvényre. Villamos, na ott is tömeg, most mi legyen, lassan már be kéne érnem, én meg gyakorlatilag el sem indultam. Na akkor busz, de minden arrafelé menő busznál emberhegyek. Hopp, annál senki sincsm, miért? Hát mert a Münchener Freiheit megálló felé meg, de nekem az pont jó, még ülőhelyem is lett. Kis városnézés busszal, majd metró, és már bent is vagyok. Mint kiderült, valami felyes jön a városba, és ezért lezárták az egyik belső állomást. Na klassz, lehet kellet volna TV-t nézni, mert akkor nem töltök reggel 2 órát utazással. De legalább megnéztem egy-két helyet, ahol eddignem jártam.

Bent megint az agyleszívás, 4 óra telco angolul, 2 németül, közben fordítok németről angolra. Elég strapás volt. A nap fénypontja az ebéd volt, fűszeres főtt hús, burgonyakrokettel és zöld körettel. Közben jött egy indiai kollega, aki nem tud bejönni az irodába. Nem is csodálom, amekkora káosz volt odabent. Felajánlottam neki, elviszem hazafele a telefonját a hotelbe, mert 1 napja van itt, se noti, se telefon, alig lehet vele kommunikálni. Hazafelé már csitult a forgalmi herce-hurce, minden közlekedett rendesen. Telefont odaadtam, boldog volt, én meg haza.

Itthon beszéltem a főbérlővel, és mutatott nyitási akciós újságot. A Pasing-Arcaden másik fele ma meg holnap akciós az újra nyitás miatt. Gondoltam megnézem, de hiba volt, még ekkora embertömeget... A Média Markt-ba konkrétan nem fértem be. Minden akciós terméket leraboltak, de azért még hömpölygött az embertömeg. Lentebb a müllerben vettem a gyereknek szülinapjára Bobmesteres kirakót ( 3x49 darabos ) 7,19-ért, meg a HIT-ben 2 tábla milka csokit összesen 0,98-ért.

Hazaérve vacsora készítés, és további fordítással töltött boldog órák.

6,50 - Ebéd
7,19 - Kirakó
0,98 - Csokik
-------
14,67 - 20. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr65092868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása