HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

32. Nap

2013.03.04. 15:49 Ivanchen

Lakásmegtekintés, hurrá! Első alkalom, hogy eljutok ilyenre. Nagy izgalommal vártam, fél egyre kellett mennem. A lakás nagyon jó képek alapján, és élőben is hasonlóan. Csak a részletek kedvéért, szombat délben rakták fel a hirdetést, délután felhívtam, és másnap máris megtekintés. Nagyon pörög az albérlet, ha jó. Mint kiderült, 4-en jelentkeztek, és csak 2-en jelentünk meg. A bérbe adó rendesnek tűnik, igaz sok részletet kérdez, amit odahaza pofátlanságnak tartanának megkérdezni, de itt ez az alap. A másik megnéző egy német nő, aki elég unszimpatikus, és semmire sem válaszol rendesen. Mivel eredeti német, nem sok esélyem van, de azért megpróbálom. Minden papírt vittem magammal, de nem kérték, hanem majd a Selbstaufkunft-al együtt mailben. Én azért bedobtam, hogy a munkaszerződésemet nem küldhetem el scannelve, mert céges titok, és ha már elővettem a mappát, akkor minden papírt megmutattam eredetiben. A konkurencia nem hozott magával semmi papírt, így próbálta terelni a témát, de nem nagyon sikerült neki. Tudom, nem sok esélyem van egy hónap kintlét után megcsípni egy ilyen lakást, de nagy dumás vagyok, remélem sikerül. Ettől még nem állítom le a többi lakás projektet, meg még ide is el kell küldenem a dokumentumokat meg a kitöltött Selbstauskunft-ot.

Otthon este főzés, bepótoltuk az elmaradt szombatit. Sváb sonka krumplisalátával, szószokkal. Nagyon jól sikerült, nem véletlenül, hisz a főbérlőm szakács. Mivel megint nem vettem semmit, kiadás nulla.

-------
0,00 - 32. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr385116346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása