HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

33. Nap

2013.03.05. 00:15 Ivanchen

És reggel, lakáshoz cuccokat kitölteni, elküldeni a fő program. Reggel gyorsan beérni, 10-es meeting előtt mindent elrendezni. Ez szép terv volt, csak valaki a sínek alatt végezte, és bő két óra volt beérni. Épp beestem meetingre. Utána gyorsan töltögetés, scannelés, küldés, gyors ebéd és megint meeting. Délutánra lett csak egy kis nyugalom.

Ebéd megint jó volt, csirkemell filé sörös panírban, rizzsel és curry-s zöldségekkel. Egyszerűen király volt.

Találtam még röplabda lehetőséget is, ezért ma korrábban indulok haza, hogy időben odaérjek. 4-kor tipli, rohanás haza, cipő lemosása, összepakolás és vissza. A melóhelyemhez közel van, viszon ennek megfelelően a szállásomtól távol.

Két időpontot találtam, hétfő 18:00-19:30-ig, valamint 19:30-21:00-ig. Azt előbbi a kiírás szerint szabad röplabda, az utóbbi egy csapat edzése.

Sajnos csak 18:30-ra sikerült beesnem, így kicsit késtem az elsőről, de nem is baj. Ők tényleg alap játékosok, ahol nagyobb a lelkesedés, mint a tudás. Ettől függetlenül jó volt látni és játszani a sok lelkes sportolóval. Kicsit a fehérvári nyitott tornatermekre emlékeztetett, ahol sok ember a puszta mozgás öröméért ment le röplabdázni. Ott se kellett más, csak lehetőséget adni nekik a mozgásra, és örömmel mennek a mai napig öregek, fiatalok együtt sportolni. Senkit nem érdekelt, ki hogy játszik, a lényeg, hogy mozogjunk és jól érezzük magunkat. Itt is ez a pozitív érzés járta át az embereket.

Az edzés végén a rendezővel megbeszéltem, hogy a következő edzésre is maradnék. Ott is szívesen láttak, senkit nem érdeket, ki vagyok, és honnan, csak röpizzünk egy jót. Itt már volt komoly játék, néha vérre menő labdamenetek, mentésekkel, de mivel én is eltöltöttem már kb. 15 évet röpizéssel, itt is befértem a középmezőnybe. Kiderült, ez sem hivatalos edzés, csak idejárnak a kicsit jobbak. Ezt leginkább a szerdai Laci-féle röpihez tudnám hasonlítani. Persze sohasem lesz olyan, a színvonal gyengébb volt, a pálya és a terem is, az emberek is mások, de a lelkesedést itt is lehetett érezni.

Utána sörözés a görög étterem-sörözőben, pontosabban két barna Franziskaner Weissbier, amit a házigazda megtoldott egy ajándék ouzo-val. Minden első korsó sörhöz ez a ház ajándéka. 11-ig ott voltunk, dumáltunk mindenféléről. Nem hitték el, hogy külföldi vagyok, egészen addig, amíg meg nem mutattam az útlevelemet. Igazából utána sem foglalkoztak azzal, honnan vagyok, pár mondatban elmondtam, és már ugrottunk is a következő témára.

Összességében átgondolva nagy bevállalás volt részemről a 2,5 óra röpizés, bő másfél hónapos teljes kihagyás után, de nagyon jól esett. Ezt fel kell vennem a heti programba. Igaz, már most több testrészem jelezte, hogy sok volt a jóból, és holnap csúnya izomlázam lesz, de egész nap az irodában ülök, kell a mozgás.

6,90 - Ebéd
7,00 - Két sör
-------
13,90 - 33. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr215116373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása