HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

55. Nap

2013.03.27. 00:20 Ivanchen

Megint ügyfélnél, de a nagy havazás miatt nem öltönybe mentem, hanem csak ing és kötött pulcsi. Az irodában, ahol egyébként ülök, mindenki más is így öltözik, így nem is lógtam ki a sorból. Na de persze pont ma jön az india főnök meetinget tartani. Sebaj, kiderítettem sokmindent, szóval hasznos kis hangya voltam.

Ebédre megettem a tegnap vett husos salátát, ellenben elköltöttem 3 eurot kollegák és partnerek "megvesztegetésére". Hazafele megnéztem az új irodát, mert holnaptól az alap irodánk máshol lesz.

Este még mostam egyet, hogy az új lakásban ne az legyen az első dolgunk. Amíg a gép ment, toltunk lakótárssal egy kör Age of Empire játékot.

3,00 - Kávék
-------
3,00 - 55. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr215174750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása