HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

10. Nap

2013.02.11. 19:12 Ivanchen

Végre szombat! Nincs komolyabb feladatom a hétvégére, csak 2 dolgot terveztem, mosni és lámpát szerelni. Előbbivel csak annyi van, hogy mosóport és öblítőt kell venni, utóbbival pedig, hogy kell egy kapcsoló és egy villás dugó, mert 2 lámpa rossz a lakásban. Két kicsi asztali lámpa, a szobámba lévőnek a kapcsolója, a nappaliban lévőnek a konnektor dugója. A kajára is gondolni kell előre, mert itt vasárnap minden, de tényleg minden zárva van.

Kinéztem hát egy elektromos boltot, mert az nem sok van erre. Egy megálló S-Bahn-nal, onnan 3 busszal. Lehet van közelebb is, de most csak ezt találtam a neten. Simán odataláltam, megvettem ( 3,30 EUR összesen ) és vissza Pasing-ba. Pár fotó, majd irány a bolt. Tengelmann-t választottam, ez ugyan olyan kisbolt, mint a többi. Árak is közel azonosak. Vettem mosószert, meg kaját, és haza.

Tengelmann

2,69 EUR - A&P mosógél színes ruhákhoz, 1,5 liter
0,75 EUR - A&P öblítő, 1 liter
1,49 EUR - Étolaj, napraforgóból
2,19 EUR - Panírozott sajtal-sonkával töltött csirkemell, 500 Gramm
0,39 EUR - Egy csomag fülpiszkáló

Hazaérve beszereltem a kapcsolót és a dugót, és a főbérlő azonnal ki is fizette az árukat. Azt mondta, a szerelő nem jött ki, mert ilyen kis munkával nem foglalkozik. Lehet inkább villanyszerelőnek kellene mennem? :)

Délben megsütöttem a töltött csirkemell felét egy zacskó rizzsel, este pedig a szállásadóm megvendégelt egy tál spagettivel.

7,51 - Tengelman
-------
7,51 - 10. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr1005070902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása