HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

22. Nap

2013.02.22. 15:53 Ivanchen

Nos, ma uncsi nap várható, egyedül leszek az irodában. Minden kollégám megy az ügyfélhez, csak én nem. Illetve nem leszek egyedül, mert más projekteken dolgozók még vannak, de azokat nem ismerem... ma is a fordítás teszi ki a legtöbb időmet, ki se látszok belőle.

Délben ebéd, de most kiróbáltam, az elvitelt. Itt nem drágább, hanem olcsóbb elvinni. 50 Centtel, egész pontosan. Szépen lefolíázzák és kész. Nem is hült ki, mire visszaértem. Amúgy zöldséges csirke üvegtésztával vokban, és rizs köretnek.

Azon kívűl, hogy este mostam, semmi sem történt. Ja de, kirpóbáltam, mennyire férek hozzá a géphez. A jelek szerint a túllihegett biztonságban hagytak pár nagyobb rést. Pl. a biosz sincsen lekódolva. Linux live DVD simán bútoltatható.

6,40 - Ebéd
-------
6,40 - 22. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr165098752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása