HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

26. Nap

2013.02.26. 13:41 Ivanchen

A kemény hétfő. Utazás után fáradtan dolgozni, még letusolni sem volt időm meló előtt. A nap is lassan ment, 2x sikerült horkolva elaludni az íróasztal mellett. Délben szokásos helyen ebéd, vegetáriánus menü. Tudom, az nem embernek való, de akkor is finom volt, és csak 4,90-be került. Az otthoni mérlegelésen különben is 5 KG pluszba voltam a kezdetekhez képest, ideje kicsit visszafogni a kajálást. Valahogy kibirtam 5ig, de nem sok örömmel.

Hazafele viszont tökre felébredtem. Elhatároztam, megnézek egy városrészt csak úgy, mert onnan kaptam több kiadó lakáscímet. Megérte, nagyon tetszik, gyerekbarát, már csak a lakásokat kell elnyerni. Ez itt nem egyszerű, de talán jó dumával menni fog.

Estére vettem egy húsos salátát, és kenyér nélkül ettem meg. Az álommanók hamar ledöntöttek aludni.

4,90 - Ebéd
0,99 - Vacsora, húsos saláta 400 gramm
-------
5,89 - 26. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr295106436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása