HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

28. Nap

2013.02.28. 07:58 Ivanchen

Nehezen indult a reggel, mert alig iszom már kávét, reggelente konkrétan egyet se. Sikerült is rossz metróra szállnom, fél órát késtem a melóhelyemről.

A nap legfontosabb témája volt az adóvisszatérítés. Mint megtudtam kollégáktól, szinte mindenre lehet adójóváírást kérni. A többiek szerint évi 1-2 ezer eurót is vissza lehet igényelni. Például hazautazás, akár külföldre is, költözési költségek, szakirányú és nyelvkönyvek stb., a lényeg, hogy legyen mindenről számla, vagy minimum egy blokk. Itt vérszemet is kaptam, amúgy is mindent elraktam eddig, most már még inkább el fogok rakni mindent.

Délben a curry-s borsó-krumpli nyert, pitával. Igaz hogy vegetáriánus étel, de jól nézett ki, és finom is volt. Este hazaérve zöldségleves fogadott. A főbérlő csinált mindhármunknak, pirított kenyérkockákkal.

Hazafele bementem a vasúttársasághoz, és az információs pulton le akartam adni a papírokat. A hölgy ( másik volt mint tegnap ) megkérdezte, megnézheti-e, mire én igent mondtam. Leellenőrizte, jól töltöttem ki. Adott még +1 papírt igazolásnak, és a lapomat is lepecsételte. Azt mondta, nem kell feladnom se, mert itt a szomszéd pultnál oda is adják kp-ben. Hurrá, dől a lé, vagy legalábbis azt hittem. A másik pultnál felvilágosítottak, hogy nemzetközi jegyből csak utalással adnak vissza. Sebaj, a másik pultos is azt mondta, jól van kitöltve, és nemsokára utalják az árát, illetve annak a 25%-át, ami 12 és fél euro.

4,90 - Ebéd
-------
4,90 - 28. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr475109403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása