HTML

Apa Münchenben...

Friss topikok

  • Zümme: Próbáltam keresni olyan bejegyzést, amely sztoriban a sör nem kap fő-, esetleg - kisebb vagy nagyo... (2013.03.16. 12:40) 43. Nap
  • Zümme: "ismeretlen számú az irodában"? jaj, ez a ultra reál beállítottság! :-) azt a német kollégát meg l... (2013.03.16. 12:29) 37. Nap
  • Zümme: Egyszóval a bajoroknál még "képáru" is kapható! Ejha! ;-) (2013.03.16. 12:22) 42. Nap

35. Nap

2013.03.08. 10:19 Ivanchen

Semmi extra, egyedül az irodában, egészen délutánig. Délben egy vegetáriánus menü, és ennyi. Viszont kiderült, több volt kollégám is itt van kint, egyikükkel épp megyek találkozni. Ez érdekes lesz, mert eddig, mióta kint vagyok senkivel sem beszéltem magyarul. Érdekes lesz.

A dolog nagyon jól alakult, a társaság szintén nagyon bizakodó és pozitív volt. Noha, mint kiderült, ismerjük egymást, de sohasem dolgoztunk direkt együtt. Rosszul emlékeztem, de ez a pozitív csalódás. Ő is kint van, van munkája, és futárszolgálatos munkából is vígan elél. Még meghívni sem hagyta magát. A sok negatív írással szemben, amit magyar-magyar ismeretségekről hallottam az elmúlt években, ő pozitív és boldog volt. Vidáman és boldogan nézett előre. Szerintem az a kategória, hogy bárhova vetette volna a sors, ott is jól tudja magát érezni. Tipikusan az az ember, aki, ha máshova jut, sikeres lesz. Jó volt látni a lelkesedését, és a pozitív hozzáállását.

Ugyanakkor a felkészületlen kitelepülűk közé tartozik.Semmit nem tudott, épp csak az alap hivatalos regisztrációi voltak meg. Mivel én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy csupa németektől szerzett infókkal lettem bővítve, és a párom is mindennek utánajárt, elláttam pár tanáccsal és ötlettel. Jó volt más pozitív, saját lábon álló emberrel találkozni.

Hazafelé be kellett térnem valahova, mert a sörök hívó szava nem engedett hazáig. Egy görög éttermet találtam csak. Érdekes módon, a pengetős zene megnyugtatott, sose gondoltam volna. Ha már bekéretőzök egy WC-re, legaláb egy sört iszok, már csak az illem kedvéért is. Ebből hamar 2 sör lett, mert van net, és akkor innen mókoltam kicsit.

4,90 - Ebéd
10,50 - Első sörök
8,00 - Második sörök
-------
23,40 - 35. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanchen.blog.hu/api/trackback/id/tr365120058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása